Friday, September 3, 2010

Assalamualaikum....
seperti yg dijanjikan, saya akan umumkan pemenang
~My_OnLine_Shopp 1st Giveaway Sempena Aidilfitri~ jeng jeng jeng.........
saya pulak yg takut....hihi...
saya gunakan random.org je dlm pemilihan pemenang....
so pemenangnya adalah..................

TEMPAT PERTAMA jatuh kepada.............

hafiz

TEMPAT KEDUA diberikan kepada..........

miza yusof

dan last sekali TEMPAT KETIGA jatuh kepada........
sarah

tahniah kepada semua pemenang...kepada yg xbernasib baik jgn sedih yer...insyaAllah ada rezeki lebih kalau sy anjurkan GA lagi bolehla anda semua join....
terima kasih banyak2 kerana menyokong saya dengan cara menyertai GA nie...kagum saya kerana anda semua bertungkus lumus ikut syarat sy yg banyak 2...buat entry yg menarik...
terima kasih banyak2...terharu sgt nie...apa2 pon diharap selepas nie persahabatan yg berjaya kita jalinkan dari GA nie berkekalan lah hendaknya...seronok betul bila dapat ramai kawan baru...

kepada yg menang 2 diharap dpt contact saya secepat mungkin sebab cadangnya nak post hadiah hari isnin nie...tapi sy minta maaf kalau hadiah sampai lambat sebab dengar kata posmen sibuk..huhu....

antarkan nama penuh, alamat dan no telefon di email saya:
tomatino_tomato@yahoo.com

ok korang....Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin...kalau ada salah silap sepanjang penganjuran GA nie harap dimaafkan yer...


8 comments:

nadiah said...

pada yg menang,tahniah

Sakinah said...

owh, xbernaseb baik.tahniah pd yg menang!

mizayusof said...

alhamdulillah. miza menang tempat kedua. thank you akak dan thank encik random sebab sudi memilih no 4. hee

::Kak Sambal:: said...

tahniah kepada pemenang...

suzie rahman said...

xder rezeki.tniah3

mizayusof said...

miza dah sent contact detail yang akak nak tu. check ye. kalau dh dapat inform miza tau. hee

sarah said...

Ok sarah dah email dan buta entry pun..

http://sarah-rinduselalu.blogspot.com/2010/09/sarah-menang-tepung-kek.html

tq

mY oNLinE ShoP said...

miza n sarah...akak da dpt email awk berdua...isnin nie akak post...insyaAllah..

~Rakan-rakan~